ratjetoe
Ratjetoe_zaal
Ratjetoe_Koffietafel

Ratjetoe

Het gebouw Ratjetoe, de vroegere kleuterschool op de hoek Koningstraat-Schoolstraat in Rossum, is na een flinke opknapbeurt zondag 9 april 2018 officieel heropend. Sinds 1 januari 2016 is het clubgebouw Ratjetoe overgenomen door Oranjevereniging Rossum, onder Stichting Jeugdwerk Ratjetoe.

Mocht je een leuke en toegankelijke ruimte zoeken om te vergaderen, een ontmoetingsruimte, of om workshops of cursussen te geven, dan kun je bij ons terecht!

Het huren van Ratjetoe kost € 45,- per dagdeel of € 80,- voor een hele dag.

Voor meer informatie:

Neem contact op met Bas Maaskant via 06-16 356 722 of Saskia Maaskant via 06-18 704 668.

Mailen mag ook: ratjetoe@oranjeverenigingrossum.nl

Officiële adres:
Kerkstraat 3a
5328 AA Rossum

KvK      41060287
IBAN   NL36 RABO 0144 6044 85 (T.n.v. Stichting Jeugdwerk Ratjetoe)

Voorwaarden voor gebruik:

Er is voor algemeen gebruik een keukenblok aanwezig met serviesgoed, waterkoker, koffiezetapparaat en koelkast.

Het is niet toegestaan om te bakken, braden of frituren in het gebouw.

Hangtafels zijn aanwezig, maar dienen vooraf gereserveerd te worden.

Bij gebruik in de avonduren moet de muziek om 0.00 uit, i.v.m. het beperken van overlast voor de buurt.

Ten allen tijde dient rekening gehouden te worden met de omwonenenden, we vertrouwen op het gebruik van gezond verstand.

Na afloop moet het gebouw schoon achtergelaten worden en het afval dien je zelf mee te nemen.

Oranjevereniging Rossum
contact@oranjeverenigingrossum.nl