Koningsdag veld
Koningsdag LunchDiner

Koningsdag

Datum: 27 april

Traditionele reveille:  Op 13.30 uur start de livestream op Youtube.

KoningsdagWhatsAppQuiz: 16.00 uur

Koningsdag online in Rossum

We gaan gewoon Koningsdag vieren, nou ja gewoon...we gaan jullie online vermaken!

Eerder dit jaar hielden we de Postcode Cadeau Actie, een actie waarbij we nieuwe donateurs geworven hebben en waarmee we ruim 50 nieuwe donateurs hebben mogen verwelkomen. Om al onze donateurs te bedanken hebben we bij lokale ondernemers prijzen bemachtigd waarvan we op Koningsdag de winnaars bekend gaan maken.

Livestream op Youtube

Om 13.30 starten we onze livestream op Youtube, de link zal via onze Facebookpagina en deze website bekend gemaakt worden. De livestream begint met een toespraak van onze voorzitter, waarna traditiegetrouw het Wilhelmus zal klinken.

De voorzitter zal hierna overgaan tot trekking van de prijswinnaars, op basis van postcode en huisnummer. We hebben 19 cadeaus weg te geven, dus grote kans dat je wat wint!

Op de basisschool zijn kleurplaten uitgedeeld, we zullen tijdens de livestream bekend maken welke kinderen een leuke prijs gewonnen hebben met het inkleuren van de kleurplaat.

Happy Stones

Op Koningsdag worden er vier Happy Stones verstopt in het dorp. Wie deze vindt en gedurende de livestream deze komt laten zien bij Ratjetoe mag ook een leuk prijsje uitzoeken. Op Facebook zullen we laten zien hoe de Happy Stones eruit zien en misschien geven we ook wel een hint waar ze te vinden zijn....

KoningsdagWhatsAppQuiz

Na de livestream zal om 16.00 de KoningsdagWhatsAppQuiz van start gaan. Een ongeveer anderhalf uur durende quiz via WhatsApp met vragen en opdrachten over Rossum en andere uiteenlopende onderwerpen. Natuurlijk zijn ook hiermee leuke prijzen te winnen. Er mag als gezin mee gedaan worden, maar ook als vriendenteam. De enige voorwaarde is dat er twee telefoons met WhatsApp beschikbaar zijn in je team en dat de geldende corona-maatregelen worden gerespecteerd. Aanmelden voor de quiz kan bij Joan van der Sluijs, uiteraard via een appje naar 06-10904937. Je krijgt dan meer informatie over hoe de quiz werkt.

We hopen dat jullie massaal onze livestream gaan bekijken en dat jullie daarna ook weer massaal mee gaan doen aan de KoningsdagWhatsAppQuiz!

Wil je graag op de hoogte blijven?

Volg Oranjevereniging Rossum op Facebook!

Oranjevereniging Rossum
Contactpersoon: Leo Nugteren