Koningsdag veld

Locatie: Slotpark in Rossum
Entree: gratis

Koningsdag + dorpsquiz

Jaarlijks zorgen wij ervoor dat we een leuke Koningsdag kunnen bieden aan de inwoners van Rossum. We proberen elk jaar voor ieder wat wils te organiseren zodat volwassenen en kinderen een hele dag vol vermaak kunnen hebben.

Zoals elk jaar zal deze bijzonder dag al toeterend en blazend gestart worden met de traditionele reveille. Het programma voor Koningsdag zal om 11:30 uur in het Slotpark beginnen. Fanfare Juliana Rossum zal de aftrap doen met een miniconcert tot 12:00 uur. Daarna biedt de Oranjevereniging Rossum ter gelegenheid van het 110-jarig bestaan een gratis lunch aan.

Dorpsquiz
Voor de dorpsquiz kunnen teams zich inschrijven die kunnen bestaan uit verenigingen, vrienden of families. Een team bestaat uit minimaal 5 personen en er mogen per vereniging meerdere teams gevormd worden. De quiz bestaat uit allerlei vragen en opdrachten die over Rossum gaan en zal op meerdere momenten dit jaar plaats vinden. Een van deze momenten is Koningsdag. De dorpsquiz start om 13.00 uur en zal naar verwachting tot 18:00 uur duren.

De Oranjevereniging heeft een prijzenpot van €1000,-!!

Kijk regelmatig op onze site en volg het laatste nieuws via de media

Opgeven kan via : secretaris@oranjeverenigingrossum.nl

Wil je graag op de hoogte blijven?

Volg Oranje vereniging Rossum op Facebook. We zien je graag terug bij Koningsdag!