Maak kennis met de bestuursleden van Oranjevereniging Rossum

Onze vereniging heeft op dit momnent 12 bestuursleden, hieronder zie je wie dat zijn.

Lijkt het jou wel iets om ons bestuur te komen versterken? Je bent van harte welkom, laat hier even een berichtje achter en we nodigen je graag uit voor de volgende vergadering!

Suzanne Sterk

in het bestuur sinds

Suzanne is sinds 1 januari 2022 onze voorzitter en manusje van alles.

Bas Maaskant

1995

Als penningmeester behartigt Bas onze financiën. Bas gaat bij evenementen over de techniek en elektriciteit.

Albert Vogel

2017

Vanaf januari 2020 is Albert onze secretaris. Daarnaast is hij op alle fronten inzetbaar.

Nico_Vissers

Nico Vissers

1982

Nico is vooral de man van de catering en de EHBO, maar ook van tenten bouwen en de elektriciteit.

Stef Goes

in het bestuur sinds

Stef pakt alle klussen aan.

Jelmer

Jelmer aan den Toorn

2002

Vaak vind je hem achter de bar en hij is beheerder van de website en de  Facebookpagina.

Johan van der Sluijs

Joan van der Sluijs

2017

Joan zit altijd boordevol ideeën. Daarnaast is hij een gangmaker en een aanpakker.

Jan Beenen

2021

Jan is multi-inzetbaar, heeft vaak vernieuwende ideeën en laat een frisse wind waaien door ons bestuur.

Ariëlle Hoskam

2023

Ariëlle is onverstoorbaar en allround inzetbaar. Haar ervaring in het verenigingsleven zet ze graag ook voor ons in.

Gino Goes

2023

Als 'zoon van' kent hij onze vereniging al heel goed en we zijn blij dat hij ons nu ook 'officieel' bestuurslid is.

Leon Ropars

2023

De jeugd heeft de toekomst, we zijn blij dat Leon in het kielzog van Gino ook bij ons bestuur gekomen is.

Meggie de Vries

2023

Wat fijn dat er weer een dame bijgekomen is. En zeker deze dame, met frisse ideëen, onder andere gericht op de jeugd.

Oranjevereniging Rossum
contact@oranjeverenigingrossum.nl