Oranjevereniging Rossum: Al ruim 110 jaar springlevend en actief voor het dorp!

Oranjevereniging Rossum is één van de langst bestaande verenigingen van Rossum. In 1909 opgericht ter gelegenheid van de geboorte van prinses Juliana opgericht en ruim 110 jaar nog steeds springlevend.

Wat we doen

We organiseren traditiegetrouw evenementen op Koningsdag, vooral gericht op gezelligheid en vermaak voor alle leeftijden. Daarnaast proberen we elk jaar diverse andere evenementen te organiseren die de leefbaarheid in Rossum bevorderen en hoog houden. Wat we organiseren vindt u hier.

Wie doen dat?

Onze vereniging bestaat uit 12 enthousiaste bestuursleden die elk jaar weer een leuk programma bedenken. Wie dat allemaal zijn zie je hier.

Gelukkig kunnen we ook altijd rekenen op vele vrijwilligers die ons willen helpen. Wil jij ons eens meehelpen tijdens een evenement of bij het bestuur komen, laat even een berichtje achter.

Donateur worden?

Wij kunnen doen wat we doen omdat we donateurs hebben, mede door hun bijdrage kunnen wij evenementen organiseren voor het dorp. Ben je nog geen donateur, maar wil je dat wel worden? Laat hier je gegevens achter. Je bent al donateur vanaf € 5,- per jaar, per adres!

Evenement_algemeen

Ben jij al lid?

Samen met enthousiaste vrijwilligers organiseert het bestuur gedurende het hele jaar vele leuke activiteiten en evenementen. Wil jij ook Oranjevereniging Rossum steunen voor het vermaak in en voor Rossum? Word dan lid!

Ratjetoe_aanzicht

Ratjetoe huren?

Oranjevereniging Rossum heeft zich ontfermd over Ratjetoe, om het gebouw voor verenigingen en als clubhuis voor Rossum te behouden. Na een flinke opknapbeurt wordt de ruimte verhuurt voor o.a. vergaderingen en cursussen.

Vlaggenactie verkoop Rossum

Het bestuur

Maak kennis met het bestuur van Oranjevereniging Rossum. Met veel enthousiasme komt het bestuur meerdere malen per jaar bijeen en zet zich in voor de organisatie van onze vele activiteiten en evenementen.

Oranjevereniging Rossum
contact@oranjeverenigingrossum.nl