Braderie speelgoed

locatie: Schoolstraat
Entree: gratis

Braderie

In het laatste weekend van augustus organiseren we elk jaar een braderie. De braderie is een evenement in Rossum wat zijn weerga niet kent. Zo vindt je er heel veel vaste standhouders die al jaar in jaar uit naar Rossum komen om hun waar aan te prijzen. Ook het merendeel van de Rossumse verenigingen zijn actief op de braderie om de inkomsten te spekken.

Na het succes en de samenhorigheid van afgelopen jaar zullen wij eveneens dit jaar zorgen dat dit een gezellig en sfeervol evenement gaat worden. Let op! De braderie vindt dit jaar op zondagmiddag plaats. Voor de kinderen wordt er een speciale kinderbraderie gehouden in de Schoolstraat. Zij dienen zelf te zorgen voor bijvoorbeeld een kleedje om spullen te verkopen. Dit jaar is een historische stoomwals te bezichtigen op de braderie en zal er door 'Vinyl on Wheels' sfeer worden gebracht op het centraal gelegen Horecaplein.

Heb je spullen over waar je iemand nog blij mee kunt maken? Een leuke hobby, een lekker gerecht of (veggie) snacks wat je graag met iedereen wilt delen of iets anders wat je graag wilt verkopen? Huur dan een kraam op de braderie. Aanmelden kan bij secretaris@oranjeverenigingrossum.nl

Wil je graag op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven, volg Oranjevereniging Rossum dan op Facebook. We zien je graag terug bij onze Braderie!